ACTUALITZACIÓ 07.06:

Matriculació de l’alumnat de 2n cicle d’educació infantil, primària i 1r i 2n d’ESO: Del 14 al 18 de juny de 2021.

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Haureu de triar una hora del següent enllaç per portar els següents documents omplerts i signats. A més, necessitarem dues fotografies tamany carnet i fotocòpies del carnet de vacunacions i la targeta sanitària.

Us fem arribar el llistat d’assignació places i llista d’espera del procés de preinscripció 21-22.

ACTUALITZACIÓ 30.04:

ACTUALITZACIÓ 19.04:

El període de reclamacions és del 20 al 26 d’abril, i els llistats definitius es faran públics el dia 30.04.

Comença el període de preinscripcions de cara al curs vinent, del 15 al 24 de març de 2021. Per saber més sobre el procés, us deixem un parell d’enllaços per tal que pogueu accedir a tota la informació que necessiteu.

Enllaç 1

Enllaç 2

Aquest curs haureu de realitzar tots els tràmits per via telemàtica en el següent enllaç: preinscripcio.gencat.cat