1. Bon dia,

m’agradaria saber si aquest curs 2020-2021 ja es farà al nou edifici o no i si, per tant, ja es fusionarà amb Ausiàs March?

A més, també m’agradaria saber, un cop es fusioni, com es gestionaran els cursos que ja es cursen a l’Anglesola i a l’Ausiàs March? Es crearan 3-4 línies?

Moltes gràcies

1. El proper curs 20-21 s’iniciarà al nou edifici.
      Els alumnes de l’escola Ausiàs March s’incorporaran al nostre projecte (no és una fusió). Serem un centre de dos línies amb un projecte únic que és el d’Anglesola.
      Per a més informació, podeu venir a les nostres Portes Obertes.

1. Les visites al centre es centralitzen en Portes Obertes perquè no fem visites personalitzades.
      Tots els torns estan plens però es pot fer un forat per a una persona al torn de les 16:30 de l’11 de març.
      Contacta amb nosaltres al mail de l’escola a8075633@xtec.cat indicant el teu nom.
      Recorda que les Portes Obertes són pels adults i els infants no poden assistir per motius organitzatius.
      Salutacions.