PORTES OBERTES

image_pdfimage_print

S’obre el procés de preinscripció pel curs 22-23 del 7 al 21 de març per infantil i primària. Per això, abans d’aquestes dates i per tal que conegueu el nostre projecte educatiu, obrirem les portes de l’escola.

Farem dos dies de portes obertes i dos torns de visita cada dia.  Tant la reunió d’explicació del projecte com la visita de l’escola seran presencials.

Serà obligatori l’ús de la mascareta, s’aplicaran els protocols sanitaris de seguretat (ventilació, distància de seguretat, gel hidroalcohòlic).

No es poden portar infants a les sessions de portes obertes, tant per qüestió del protocol del covid com per organització de les reunions. Només podeu portar bebès sempre i quan vinguin en motxilla o mocador (sense cotxet).

El torn A farà la reunió pedagògica i a continuació la visita a l’escola.

El torn B farà primer la visita a l’escola i després la reunió pedagògica.

Dates i horaris:

15/02/22: de 16:30h a 18:30h

22/02/22: de 16:30h a 18:30h

Cal demanar cita prèvia al formulari que trobareu al següent link.

Recordeu que s’ha de fer un formulari per persona, amb un mail diferent per cadascuna.  No podrà assistir ningú a les portes obertes que no hagi fet prèviament la inscripció al formulari.

image_pdfimage_print

1. confirmació visita porte obertes.

Bona tarda,
    Podirem confirmar visita a l’escola el proxim 22 de gener i l’hora que serà el segon torn.

Moltissimes gràcies per avançat.

Gemma Traserra

2. Visita Portes Obertes Dimarts 15, grup B

Bon dia,
    Agraïria apuntessin a la següent persona a la jornada de portes obertes el proper dimarts 15 de febrer, Grup B:
    Mercè Clotet Sañas 629.09.66.57
    Aquest ordinador em posa que ha he omplert el formulari….pero aquesta persona també està interessada en visitar l’escola.
    Espero confirmació.
    Salutacions

1. Hola Mercè,
      si us voleu inscriure dos persones ho heu de fer amb la sessió iniciada amb diferents usuaris, ja que només deixa una resposta per correu.
      Feu-ho d’aquesta manera i si no us en sortiu contacteu al mail de l’escola a8075633@xtec.cat.

Gràcies pel vostre interès!

3. Buenos días tuve el gusto de participar en las puertas abiertas del día de ayer en su centro ; mi opinión excelente método de estudio ,es una forma de despertar la propia subjetividad del alumno; es acomodar pedagógicamente por ellos mismos su sistema cognitivo. Excelente.