PREINSCRIPCIÓ 24-25

image_pdfimage_print

Educació infantil (3-6 anys), educació primària i educació secundària obligatòria

Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
  • Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 25/04/2024

Aquestes llistes mostren la baremació definitiva de les sol·licituds un cop ateses les reclamacions i fetes les rectificacions necessàries. Igualment, en aquest llistat també es mostrarà el número de desempat que s’hagi assignat a cada sol·licitud per si cal desempatar-la amb el sorteig.

Les famílies també podran fer la consulta de la seva baremació definitiva a Internet, a través de l’adreça web preinscripcio.gencat.cat a l’apartat “Fes el seguiment de la teva sol·licitud”.

———————————————————————————————————————

Resultat del sorteig del número de desempat per a la preinscripció d’educació infantil, primària i secundària (3-16 anys) curs 2024-25

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds és el 81.801 (nombre total de sol·licituds: 137.623)

Recordeu que:

→ El número de sorteig determina el número a partir del qual s’endrecen les sol·licituds per desempatar-les.
→ El número de desempat de les famílies és el que es va assignar a la seva sol·licitud i es va publicar amb la darrera llista baremada definitiva (no confondre amb el número de registre). També es pot consultar a l’espai de seguiment de la sol·licitud (preinscripcio.gencat.cat).

Llista ordenada definitiva de sol·licituds

Aquesta llista ja no està ordenada per ordre alfabètic, sinó que recull l’ordre en què s’assignaran les places segons els criteris de prioritat i el número de desempat.

Fins a la publicació de la llista d’admesos (el dia 10 de juny) no es pot saber amb tota certesa si finalment s’ha obtingut plaça en el centre demanat en primera opció o bé en un altre centre.

És important recordar que l’assignació de l’alumnat NEE es fa contra places reservades que poden variar de cara a l’oferta final i que aquest alumnat no està identificat al llistat, fet que pot provocar que passin per davant de l’alumnat ordinari o a l’inrevés.

image_pdfimage_print

1. Hola,
    tindreu jornada de portes obertes? hem estat mirant a la vostra web i no hem sapigut veure-ho.

Moltes gràcies àcies