DANSA

Aquest curs proposa als alumnes viure una experiència corporal creativa i d’intercanvi a partir del moviment i l’expressió escènica. El principal objectiu és descobrir el propi llenguatge corporal integrant elements tècnics de la dansa a través d’un divertit viatge per diferents dinàmiques de joc individual i col·lectiu.

Activitat dirigida als infants de P3 i P4. S’efectuarà a la sala polivalent de l’escola i l’encarregada de dur a terme l’activitat és la Iolanda Moya.

Dia i hora: Dilluns de 16h a 17h

Preu mensual: 25,50€

Inici de l’activitat: Dilluns 1 d’octubre.

NATACIÓ

La natació és una de les activitats esportives més completes. Es treballa i s’exerciten els músculs, la coordinació motora i el sistema circulatori i respiratori

Activitat dirigida als infants P3 i P4. S’efectuarà a les instal·lacions de “Holmes Place” i són els propis monitors de l’activitat qui s’encarregaran de fer l’acompanyament dels infants des de l’escola. La recollida és a càrrec de les famílies directament a les instal·lacions esportives.

Dia i hora: Dimarts de 16h a 17.45h (aprox.)

Preu mensual: 34,00€

Inici de l’activitat: Dimarts 2 d’octubre.

SENSIBILITZACIÓ MUSICAL

Un magnífic primer contacte amb la música a través del joc i l’experimentació tant amb la veu com amb el cos , mitjançant jocs rítmics, com puntualment amb algun instrument, sobretot de percussió.

Activitat dirigida als infants de P3 i P4. Depenent de l’horari escollit s’efectuarà  a la sala polivalent.

L’encarregat de gestionar l’activitat és l’empresa Closques.

Dia i hora: dimarts i dimecres de 16h a 17h  o Dijous de 16h a 17h

Preu mensual: 26,00€

Inici de l’activitat: Dimarts 2 d’octubre o dijous 4 d’octubre

INSCRIPCIONS