GRAELLA EXTRAESCOLARS CURS 2019-20

Breu explicació de les activitats:

Tots a escena

“Shakespeare and Friends” és l’encarregat de gestionar l’activitat de “Tots a escena”  És teatre, música, dansa, arts plàstiques i tot allò que ens apropa a l’univers de l’expressió; una activitat multidisciplinària on descobrir d’una manera divertida el món de les arts escèniques.

Us proposem estimular la creativitat i la capacitat de comunicar-se a través del joc, la imaginació i el coneixement d’un mateix.

Sensibilització musical

A partir de P3, mitjançant jocs de psicomotricitat fina, els infants aniran familiaritzant-se en l’ús de diferents instruments a partir d’acompanyaments senzills, com la dansa. Els acompanyarem a fer petits tastets de diverses disciplines amb l’objectiu que els nens i nenes assoleixin de manera gradual un major protagonisme en la pràctica musical.

Multiesport

El club esportiu UBAE és l’encarregat de gestionar l’activitat. L’objectiu d’aquesta és que d’una manera divertida i lúdica els infants coneguin i aprenguin diferents tècniques i esports. I tinguin diferents opcions per saber quina és la que millor s’adeqüi a les seves possibilitats i preferències.

Dansa

En les nostres classes de dansa es proposa als alumnes viure una experiència corporal creativa i d’intercanvi a partir del moviment. El principal objectiu és descobrir el llenguatge corporal propi integrant elements tècnics de la dansa a través d’un divertit viatge per diferents dinàmiques de joc individual i col·lectiu.

Natació

El Holmes Place és l’encarregat d’organitzar el nostre curset de natació, consistent en un procés d’iniciació i posterior domini de l’aigua, tot experimentant diferents tècniques i habilitats pròpies de la natació. Treballem a diari l’atenció personalitzada, donant-li molta importància a totes les accions que es duen a terme abans de que els alumnes entrin dins de l’aigua i en finalitzar, no només quan estan dins la piscina.