L’Escola Anglesola va néixer el curs 2017-18 al barri de Les Corts amb un objectiu molt clar: fer que els infants siguin realment els protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge.

La nostra primera ubicació va ser a Can Rosés, un edifici emblemàtic al barri. Però durant el curs 2020-21 vam traslladar-nos a l’edifici nou, al carrer Numància 153-161. Vam començar el nostre camí amb dos grups de P3 i ara ja completem tots els cursos d’Ed. Infantil i d’Ed. Primària. Durant aquest anys l’escola s’ha integrat al barri i a la ciutat creant una gran família.

L’equip de mestres vivim aquest projecte amb la il·lusió de fer-lo créixer mirant el futur, tot compartint amb les famílies i els infants una mirada diferent de viure l’aprenentatge. Considerem fonamental treballar conjuntament per construir un projecte innovador i amb visió de futur.