L’Escola Anglesola és una nova escola del barri de Les Corts que neix amb un objectiu molt clar: fer que l’alumne sigui realment el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.
Fins que no tinguem edifici nou estarem ubicats a Can Rosés, un edifici emblemàtic al barri. Serà un privilegi poder gaudir dels espais d’un edifici catalogat tot adaptant-los a les necessitats dels nostres infants per tal de poder treballar amb una metodologia del segle XXI.

Comencem el nostre camí amb dues aules de P3 que en els propers anys aniran creixent fins arribar a tenir complerta tota l’educació infantil (P3, P4 i P5). Serà a partir d’aquí que canviarem d’edifici per poder continuar creixent amb els alumnes de primària.

L’equip de mestres que comencem aquest projecte ho fem amb la il·lusió de fer-lo créixer mirant el futur, tot compartint amb les famílies i els infants una mirada diferent de viure l’aprenentatge. Considerem fonamental treballar conjuntament per construir un projecte innovador i amb visió de futur.