davmuntant les rampes

Quota única anual (225 €) que inclou:

– material escolar
– material d’experimentació
– material de psicomotricitat
– llibres de consulta i de lectura
– sortides escolars i desplaçaments

– monitoratge de suport

No fem comprar llibres de text, ni bates, ni xandalls ….

Les colònies no entren en aquesta quota de materia

QUÈ HAN DE DUR ELS ALUMNES A L’ESCOLA?

El que sí que s’ha de dur és:

• Un pot de tovalloletes humides.
  • Una capsa de mocadors de paper.
  • Una bata per fer activitats que embrutin. No hi ha cap indicació concreta de com ha de ser la bata. Us l’emportareu a casa cada vegada que necessiti un rentat. L’haureu de tornar l’endemào desprès del cap de setmana.
  • Un recanvi complet de roba. El recanvi ha d’anar dins d’una bossa de roba. Amb una beta per a poder-la penjar.
  • Una tovallola petita per eixugar-se les mans (no més gran que un drap de cuina)
  • Un llençol de sota per fer la migdiada, no cal que tingui gomes a les cantonades. (nomès P3)
  • Un drap de rus per fer servir de tovalló al menjador. A aquest drap cosiu-hi una goma elàstica per a què, ocasionalment, pugui fer-se servir de pitet
  • Una motxilla (petita, de penjar a l’esquena, que sàpiguen obrir i tancar, sense rodes). La motxilla ha de tenir una nansa llarga per poder-la penjar. Les motxilles no han de tenir estructura rígida perquè no caben als penjadors.
  • Un got de plàstic marcat amb el seu nom.
  • Unes sabates de goma tipus “crock” per comoditat (és opcional)