COMENCEM

L’Anglesola ja batega.
Infants, mares, pares, avis, tietes, cangurs, personal de neteja, cuina, mestres… hem iniciat totes juntes un nou curs escolar.

Fa unes setmanes que als carrers de Numància, Joan Camper, als patis de l’escola, als passadissos i sobretot dins les aules ens hem tornat a veure.
Aquest retrobament ha estat entre rialles, plors, nervis, crits i ha fet sortir emocions i sensacions diverses .

Hem pogut tornar a conversar amb aquella amiga que no veiem des del juny.

Hem tornat a gaudir de les propostes matinals.

Hem llegit un llibre dins l’aula en companyia del pare.

Hem abraçat o saludat a la mestra del curs passat mentre feiem pastetes al sorral.

Molts ja hem pogut tastar el nou menjar de l’escola.

Ens hem retrobat amb la sala de psicomotricitat amb el Nelo, i sobretot anem descobrint noves cares de companyes i mestres  entre d’altres moltes accions.

La família de petites canvia.
Estem donant la benvinguda, acollint i acompanyant els nous infants i famílies de E.I.3. Benvingudes a casa vostra.

A mesura que vagin passant les setmanes, amb els infants anirem encetant els espais de lliure circulació, les sortides, els tallers musicals, l’hort. Els adults tindrem les reunions pedagògiques i les trobades individuals per compartir mirades.

Us anirem informant de tot això i molt més a través de les entrades del blog, del dia a dia a l’aula, de les “piulades” del Tomàs a través del Twitter i del correu.

Des de la comunitat de petites us donem la benvinguda i un molt bon curs 22-23 a l’ Anglesola.

Continueu atentes al blog que això només acaba de començar i desitgem llegir els vostres comentaris per fer d’aquest espai un lloc interactiu.