Vaga 18.10.19

Benvolgudes famílies,
entenem l’escola com un lloc on els valors democràtics, el respecte, el dret d’expressió i l’ús del diàleg per resoldre els conflictes impregnen el nostre dia a dia.Així doncs, ens reiterem en el nostre compromís d’educar infants per a què siguin persones autònomes, amb pensament crític i respectuoses amb la pluralitat de la nostra societat, tal i com recull la convenció dels Drets dels Infants i els Drets Humans.

Us comuniquem que la majoria de docents de l’escola ens adherim a la convocatòria de vaga de divendres 18 d’octubre. L’escola garanteix els serveis mínims per aquest dia amb la presència al centre d’una persona de l’equip directiu i 1 mestra (ràtio de 1 mestra per cada 6 aules establert per la normativa del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies).

El servei de menjador funcionarà també en serveis mínim amb 3 monitors al centre. Atès que l’empresa de cuina també funcionarà en serveis mínims no podran proveir-nos del menú habitual, ho faran amb un menú fred que serviran demà dijous i conservarem a la nevera de l’office. Per aquest motiu necessitem saber quants alumnes faran ús del servei de menjador el divendres 18, trobareu una graella al vestíbul de l’escola on us haureu d’apuntar abans de les 10h de demà dijous. És important que ho feu ja que sinó els alumnes que no siguin a la graella no tindran dinar el divendres.
No hi haurà servei d’acollida de matí ni de tarda el divendres 18.

Atentament,
l’equip de Mestres de l’Escola Anglesola